Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Wie heeft ervaring met chatfuncties voor op een joomla site
Wie heeft ervaring met chatfuncties voor op een joomla site
02 jul 2018 17:54
Iemand die goede en of slechte ervaringen kan vertellen over aangeboden chatfuncties. Liefst goedkoop of gratis. Ik hoor het graag.
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 732
-
Wie heeft ervaring met chatfuncties voor op een joomla site
02 jul 2018 20:57
Eigenlijk lopen alle chatboxen via een account van de aanbieder. Hierdoor ben ik afgehaakt, want dan krijg ik het gevoel dat alle chats ook door de aanbieder kan worden bekeken en eventueel gebruikt/verkocht kan worden. Kortom, ik heb er even naar gekeken, maar heb toch besloten om het niet te doen.
- pjasmits
- Bekend met Joomla!NL
- Berichten: 177
-
Wie heeft ervaring met chatfuncties voor op een joomla site
03 jul 2018 07:44
Wat bedoel je met chatfuncties? Mogelijkheid voor leden om onderling te chatten (chatbox) of chatmogelijkheid met de beheerder van de site/helpdesk van het bedrijf?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37553
Wie heeft ervaring met chatfuncties voor op een joomla site
03 jul 2018 17:38
Voor een klant heb ik clickdesk.com (een betaalde chat functie) geimplementeerd.
Behalve het nadeel dat pjasmits noemde van dat alle data / communicatie via een derde partij gaat (denk daarbij aan de AVG),
wordt er om de functionaliteit mogelijk te maken ook een JavaScript worden geladen
en dat vertraagt de site.
Ik heb het voor een deel opgelost door de bij de chatfunctie behorende plugin aan te passen met wat parameters
zodat mijn klant zelf kan bepalen op welke menu items de chat popup getoond dient te worden.
Behalve het nadeel dat pjasmits noemde van dat alle data / communicatie via een derde partij gaat (denk daarbij aan de AVG),
wordt er om de functionaliteit mogelijk te maken ook een JavaScript worden geladen
en dat vertraagt de site.
Ik heb het voor een deel opgelost door de bij de chatfunctie behorende plugin aan te passen met wat parameters
zodat mijn klant zelf kan bepalen op welke menu items de chat popup getoond dient te worden.
Vriendelijke groet,
Peter Martin
db8.nl - Joomla specialist, Nijmegen
data2.eu/nl/ - Verwerkingsregister voor AVG / GDPR
Peter Martin
db8.nl - Joomla specialist, Nijmegen
data2.eu/nl/ - Verwerkingsregister voor AVG / GDPR
- pe7er
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 22
-
Tijd voor maken pagina: 0.651 seconden