Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem SP Facebook module
25 jul 2018 13:23
Beste ...
Twee vraagjes mbt SP Facebook module! Ik ben een nieuwe site aan het bouwen in Xampp. Nu zie Ik geen faces van vrienden meer in mijn SP Facebook module (Versie 1.5) - Like box (Joomla 3.8.10), terwijl deze wel staan aangevinkt en voorheen ook te zien waren. Hebt u een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Hoe en waar kan ik de tekst "Wees de eerste van je vrienden die dit leuk vindt" verwijderen cq aanpassen?
Twee vraagjes mbt SP Facebook module! Ik ben een nieuwe site aan het bouwen in Xampp. Nu zie Ik geen faces van vrienden meer in mijn SP Facebook module (Versie 1.5) - Like box (Joomla 3.8.10), terwijl deze wel staan aangevinkt en voorheen ook te zien waren. Hebt u een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Hoe en waar kan ik de tekst "Wees de eerste van je vrienden die dit leuk vindt" verwijderen cq aanpassen?
- jcsmit
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
25 jul 2018 14:20
Heb je een facebook profiel of een pagina? Dit soort modules werken alleen maar met pagina's.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- jcsmit
- Bekend met Joomla!NL
25 jul 2018 17:12
Dan zou het gewoon goed moeten werken. Misschien je vraag even neerleggen bij de makers. Als je lokaal werkt, dan is het lastig om je zo verder te helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- jcsmit
- Bekend met Joomla!NL
25 jul 2018 19:04
Je had je topic afgesloten met de knop "Oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.642 seconden