Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost tabel in Kunena
tabel in Kunena
20 apr 2020 11:34
Het lukt mij niet om in Kunena een fatsoenlijk leesbare tabel met meerdere kolommen te plaatsen. Het liefst dmv copy/past vanuit word of excel.
Hoe doe ik dat?
Alvast dank voor de tips...
Pim
Hoe doe ik dat?
Alvast dank voor de tips...
Pim
- Paswebby
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
tabel in Kunena
20 apr 2020 11:41
Waarom zou je een tabel in Kunena willen zetten? Als je bepaalde informatie in een topic wilt delen, dan kan je toch een bijlage met die info toevoegen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
tabel in Kunena
20 apr 2020 13:19
Ja, dat weet ik. Op de site van ons koor draait nu een regelmatige pop-quizz (één van de noodgedwongen corona) thuisbezigheden. De uitslag (en de discussie over de Quizz) staat op ons forum, in de vorm van een tabel. (die er nu erg slordig uitziet) Vandaar.
- Paswebby
- Bekend met Joomla!NL
tabel in Kunena
20 apr 2020 14:00 - 20 apr 2020 14:03
Je kunt wel tabellen handmatig invoegen Kunena, maar importeren vanuit Word of Excel gaat echt niet. En het nadeel van tabellen is ook nog dat ze niet goed zichtbaar zijn op mobiele apparaten. Dus het beste is om het Word- of Excelbestand te printen naar PDF en die PDF als bijlage in te voegen.
Voorbeeld:
Voorbeeld:
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
tabel in Kunena
20 apr 2020 15:09
Direct geprobeerd, perfect! Qua Lay-out veel beter dan een tabelletje. Ik wist niet dat je bijlagen ook in het berichtje kan invoegen en ook nog scrolbaar.
Jij hebt toch altijd weer een oplossing, zeer bedankt!
Jij hebt toch altijd weer een oplossing, zeer bedankt!
- Paswebby
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.938 seconden