Goedendag.
Ik heb een sitemap op mijn website aangemaakt met OSmap Free in HTML formaat. Die is voor bezoekers van de site prima te lezen. Nu geeft Google aan dat die eigenlijk in XML formaat zou moeten zijn. Als ik in het menu item wil wisselen van HTML naar XML en dat opsla, geeft mijn site, bij het openen van dat menu, een foutmelding. Dit lukt dus niet. De HTML Versie ziet er op zich prima uit maar is blijkbaar voor Google en SEO niet erg bruikbaar en daar doen we het tenslotte voor nietwaar? Hoe ga ik voor elkaar krijgen dat de XML versie ook werkt? (Het liefst op de achtergrond). Ik heb het component al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb heb ondertussen ook al over hetzelfde onderwerp, hier op bet forum, een item gelezen maar dat helpt mij niet verder. Ik vind de XML versie voor op de site niet handig voor bezoekers. Kan ik uiteindelijk een HTML sitemap maken en een XML sitemap die dan niet zichtbaar is op de voorkant voor bezoekers maar wel door Google te vinden is? En hoe krijg ik een fatsoenlijke MLXsitemap. Met OSmap lukt het niet.
Hoor graag wat ik kan doen om het goed te krijgen zodat de sitemap voor Google ook acceptabel is. Mijn site is httsps://www.vakantiehuisarcadia.nl
Hester