Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Welke plugin of extentie kan ik het beste gebruiken als ik op de site twitterberichten wil laten zien die je met een # kunt zoeken.
- HenkN
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Heb je
hier
al gekeken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Ja zeker heb ik daar al gekeken. Het enige wat ik daar tegen kom is Qlue Twitter
Ik wil daar geen twitteraccount aan koppelen maar alleen berichten laten zien die ik met een # kan tonen.
Qlue is dat mogelijk maar kan ik niet geconfigureerd krijgen dat deze in een klein kader zichtbaar wordt op de site.
Ik krijg een kader over de gehele lengte op de site en dat is veel te groot.
Andere molules/extenties heb ik daar niet in gevonden die dat hebben
Ik wil daar geen twitteraccount aan koppelen maar alleen berichten laten zien die ik met een # kan tonen.
Qlue is dat mogelijk maar kan ik niet geconfigureerd krijgen dat deze in een klein kader zichtbaar wordt op de site.
Ik krijg een kader over de gehele lengte op de site en dat is veel te groot.
Andere molules/extenties heb ik daar niet in gevonden die dat hebben
- HenkN
- Joomla!NL ontdekker
Ik ken hem niet, maar volgens de
documentatie
kan je de breedte zelf instellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Dat heb ik geprobeerd. Zowel px als % maar ik blijf de module over de gehele breedte van de pagina zien.
Kan ik hem ook in een frane plaatsen ?
Kan ik hem ook in een frane plaatsen ?
- HenkN
- Joomla!NL ontdekker
Heb je hem wel op de juiste modulepositie gezet? Geef anders even een link naar de pagina met de Twitter module.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden