Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
background image in module
23 sep 2015 13:00 - 23 sep 2015 14:26
Hallo,
in een website maak ik gebruik van HTML modules met daarin in 'basis opties' een achtergrond afbeelding.
Deze afbeelding staat standaard op 'repeat' en dat moet in mijn geval zijn no-repeat.
Ik heb hier gezocht en vond dit: forum.joomlanl.nl/forum/3-x-templates-en...foto-template#117295 Maar het punt is dat ik in de bestanden de style niet kan vinden.
Via Firebug zie ik:
Iemand een idee?
Dank jullie!
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
PeterL
in een website maak ik gebruik van HTML modules met daarin in 'basis opties' een achtergrond afbeelding.
Deze afbeelding staat standaard op 'repeat' en dat moet in mijn geval zijn no-repeat.
Ik heb hier gezocht en vond dit: forum.joomlanl.nl/forum/3-x-templates-en...foto-template#117295 Maar het punt is dat ik in de bestanden de style niet kan vinden.
Via Firebug zie ik:
Code:
<div class="custom" style="background-image: url(/website2.png);">
Dank jullie!
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
PeterL
- PeterL
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
23 sep 2015 14:08
Als je de stijl niet kunt vinden in je css dan is het dus een inline stijl. Sowieso niet erg handig. Simpel op te lossen door met een module class suffix te gaan werken en je complete definitie in je css te plaatsen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 sep 2015 15:09 - 23 sep 2015 15:10
oke, dank je, nog geen ervaring mee dus moet ik even bestuderen.
Maar in de code zie ik merkwaardig genoeg het volgende:
Er staat no-repeat maar hij doet dat wel???
Maar in de code zie ik merkwaardig genoeg het volgende:
Code:
<div class="custombackground-image: no-repeat;" style="background-image: url(http://mijnsite/images/plaatje/Kelly-2.png);">
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
23 sep 2015 16:12
Waar heb je dit vandaan? Dit klopt echt voor geen meter en zal zo ook nooit gaan werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
23 sep 2015 17:00 - 23 sep 2015 17:01
Astrid, dat staat onder Firebug onder HTML en rechts in het style venster zie ik dan:
Helaas geeft Firebug niet aan in welke stylesheet en op welke regel je dit vind
Code:
element.style {
background-image:url(http://mijnsite/images/plaatje.png);
}
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
23 sep 2015 17:08
Zie mijn reactie #2. Het is een inline style.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
28 sep 2015 10:45
ben toch wel een hele tijd bezig geweest dit uit te vinden maar ik mis de clou;
De code is nog wel te fixen en ook het maken van een suffix onder 'advanced' maar hoe je die vervolgens werkend maakt wordt me niet duidelijk;
weet iemand hiervan in dit geval een voorbeeld?
Thanx
PeterL
De code is nog wel te fixen en ook het maken van een suffix onder 'advanced' maar hoe je die vervolgens werkend maakt wordt me niet duidelijk;
Code:
{
div._suffix
background-image: url("/mijnsite/images/plaatje/achtergrond_plaatje.png");
background-repeat: no-repeat;
}
weet iemand hiervan in dit geval een voorbeeld?
Thanx
PeterL
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
28 sep 2015 11:02
Kijk
hier
maar.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
28 sep 2015 11:08
Hoi Astrid,
ik ken deze pagina maar lezen is voor mij lastig, d.w.z. ik kan de letters wel lezen natuurlijk maar voor ik er een beeld van heb ben ik wel wat tijd verder. Geeft niet, duik er nogmaals in! Dankjewel
PeterL
ik ken deze pagina maar lezen is voor mij lastig, d.w.z. ik kan de letters wel lezen natuurlijk maar voor ik er een beeld van heb ben ik wel wat tijd verder. Geeft niet, duik er nogmaals in! Dankjewel
PeterL
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
25 okt 2015 20:07
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.717 seconden