Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost probleempje met de full page achtergrond slider
probleempje met de full page achtergrond slider
28 okt 2015 18:56
Hoi mensen, ik heb een probleempje waar ik zelf niet uitkom en hoop dat iemand me ermee kan helpen.
ik heb joomla 3.4.4 en daarvoor een template met een full page achtergrond slider.
de slider is geen module maar zit in de template (extensions-->templates-->default template-->fullscreen slideshow)
Hoewel ik de plaatjes erop heb, de menus heb aangegeven waar die moet verschijnen, de slider actief is, verschijnt er helemaal niets.. terwijl de navigatieknoppen wel te zien zijn.
weet iemand misschien hoe ik dit zichtbaar krijg?
alvast bedankt
ik heb joomla 3.4.4 en daarvoor een template met een full page achtergrond slider.
de slider is geen module maar zit in de template (extensions-->templates-->default template-->fullscreen slideshow)
Hoewel ik de plaatjes erop heb, de menus heb aangegeven waar die moet verschijnen, de slider actief is, verschijnt er helemaal niets.. terwijl de navigatieknoppen wel te zien zijn.
weet iemand misschien hoe ik dit zichtbaar krijg?
alvast bedankt
- N82
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 okt 2015 18:59
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Om je goed te kunnen helpen is het misschien handig om even de link van je site hier neer te zetten en ook de gebruikte template.
Zodat de leden je kunnen helpen om tot een oplossing te komen.
Om je goed te kunnen helpen is het misschien handig om even de link van je site hier neer te zetten en ook de gebruikte template.
Zodat de leden je kunnen helpen om tot een oplossing te komen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
28 okt 2015 19:01
Hallo, N82
Staat je site online?, zo ja misschien is het dan handiger dat je dan de url hier even vermeld, zodat leden dan misschien iets beter kunnen onderzoeken.
Of vermeld anders even welke template je gebruikt. Nu wordt het wel heel erg gissen
P.s.
Zie ook onze homepage, update joomla naar 3.4.5!!
Staat je site online?, zo ja misschien is het dan handiger dat je dan de url hier even vermeld, zodat leden dan misschien iets beter kunnen onderzoeken.
Of vermeld anders even welke template je gebruikt. Nu wordt het wel heel erg gissen
P.s.
Zie ook onze homepage, update joomla naar 3.4.5!!
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden