Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kruisje in template layout?
Kruisje in template layout?
12 nov 2015 13:41
Goedemiddag,
Zojuist heb ik een update gedaan naar VirtueMart 3.0.12.
En ik heb mijn template (JSN Metro Pro) ook ge-update naar Framework: 3.0.2 -Template: 2.0.8
Nu zie ik echter dat ik op een aantal plekken een kruisje heb staan dat er voorheen niet stond, zo staat er een kruisje in mijn main menu en hier zijn ook de kleuren van de buttons veranderd.
Er staat een kruisje in mijn webwinkel menu en er staat een kruisje onderaan in de footer.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzak is/kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zojuist heb ik een update gedaan naar VirtueMart 3.0.12.
En ik heb mijn template (JSN Metro Pro) ook ge-update naar Framework: 3.0.2 -Template: 2.0.8
Nu zie ik echter dat ik op een aantal plekken een kruisje heb staan dat er voorheen niet stond, zo staat er een kruisje in mijn main menu en hier zijn ook de kleuren van de buttons veranderd.
Er staat een kruisje in mijn webwinkel menu en er staat een kruisje onderaan in de footer.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzak is/kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
12 nov 2015 17:51
Lijkt me iets van JSN, maar totaal onlogisch. Het is een link met de class
maar juist in mobiele weergave zie je het niet. Dus misschien even de makers vragen?
Code:
jsn-menu-mobile-control
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
12 nov 2015 19:19
Ik heb het bericht ook op het Joomlashine forum gepost, als ik de oplossing heb zal ik hem hier even terugkoppelen.
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
13 nov 2015 15:52
Het blijft een rare bedoeling, maar ik heb een reactie ontvangen op het Joomlashine forum.
Allereerst zag de Moderator het probleem in mijn main menu niet dus ik vermoed dat hij op een tablet of smartphone heeft gekeken.
Hij vertelde dat ik de Class van mijn bottom menu moest veranderen van "menu-divmenu" naar "menu-sidemenu"
Het vreemde is dat de kruisjes nu overal weg zijn, maar de kleuren van mijn menu zijn nog steeds afwijkend.
Op foto 1 is te zien hoe het was en op foto 2 hoe het nu is.
Als hier de oplossing voor komt zal ik hem wederom delen.
Allereerst zag de Moderator het probleem in mijn main menu niet dus ik vermoed dat hij op een tablet of smartphone heeft gekeken.
Hij vertelde dat ik de Class van mijn bottom menu moest veranderen van "menu-divmenu" naar "menu-sidemenu"
Het vreemde is dat de kruisjes nu overal weg zijn, maar de kleuren van mijn menu zijn nog steeds afwijkend.
Op foto 1 is te zien hoe het was en op foto 2 hoe het nu is.
Als hier de oplossing voor komt zal ik hem wederom delen.
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
16 nov 2015 08:14
Probleem is opgelost.
Er is door een Joomlashine moderator een aanpassing gedaan in White.css de kleur die ik heb ingesteld en hiermee is het probleem opgelost.
De kleuren zijn weer zoals ze waren en de kruisjes zijn verdwenen.
In de volgende update van JSN Metro wordt dit aangepast door het Joomlashine-team.
Er is door een Joomlashine moderator een aanpassing gedaan in White.css de kleur die ik heb ingesteld en hiermee is het probleem opgelost.
De kleuren zijn weer zoals ze waren en de kruisjes zijn verdwenen.
In de volgende update van JSN Metro wordt dit aangepast door het Joomlashine-team.
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.880 seconden