Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menutitel uitzetten in hoofdmenu naast Font Awesome
17 nov 2015 15:28
Op veel websites zie je als button naar de landingspagina enkel het bekende huisje van Font Awesome.
Nu probeer ik dat op een testsite (helaas geen URL) ook te realiseren, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Het huis staat, maar wat ik ook probeer: de titel van de button gaat maar niet weg.
Ik heb de instellingen volgens de afbeelding maar ergens doe ik niets goed.
Wie kan mij hierbij helpen?
Nu probeer ik dat op een testsite (helaas geen URL) ook te realiseren, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Het huis staat, maar wat ik ook probeer: de titel van de button gaat maar niet weg.
Ik heb de instellingen volgens de afbeelding maar ergens doe ik niets goed.
Wie kan mij hierbij helpen?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
18 nov 2015 10:29
Voor zover ik weet werkt dat niet en zal je in dit geval gewoon met een afbeelding moeten werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 nov 2015 19:05
Wat gebeurt er als je van de titel een spatie maakt en alleen in de alias "home" of iets dergelijks zet?
- Peter
- Algemeen Moderator
19 nov 2015 08:34
Het neerzetten van enkel een spatie resulteert in een foutmelding in Joomla! omdat het vak "Titel" altijd gevuld moet zijn.
Een andere oplossing die ik bedacht had, was het maken van een .png van 1 x 1 pixel maar dan krijg je het probleem dat bij het mobiele menu dat bij deze template hoort, de bovenste regel leeg is (in dit menu wordt Font Awesome niet getoond in responsive modus).
Dit zelfde zal waarschijnlijk ook gebeuren als ik enkel een .png van het bekende huisje maak en deze daar plaats.
Dus ik laat het maar zo.
Allen in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Een andere oplossing die ik bedacht had, was het maken van een .png van 1 x 1 pixel maar dan krijg je het probleem dat bij het mobiele menu dat bij deze template hoort, de bovenste regel leeg is (in dit menu wordt Font Awesome niet getoond in responsive modus).
Dit zelfde zal waarschijnlijk ook gebeuren als ik enkel een .png van het bekende huisje maak en deze daar plaats.
Dus ik laat het maar zo.
Allen in ieder geval bedankt voor het meedenken.
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
19 nov 2015 08:46
Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden