Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost blog intro's met odd
blog intro's met odd
09 dec 2015 20:05
Ik wil graag alle intro's verdelen in even en oneven met verschillende achtergrond (zoals in tag pagina), maar het lukt me niet. Weet iemand de css code?
Ik heb deze geprobeerd:
deze code pakt alleen tags in iedere intro, want volgens mij blog items (intro's) zijn geen li en tags zijn wel li
Hier hoe moet er zijn: www.adrialle.com/blog/component/tags/tag/2-gezond
Hier mijn blog intro's: www.adrialle.com/blog/hello-dames
Kan iemand mij helpen?
Voorbaat bedankt, Vero
Ik heb deze geprobeerd:
Code:
div.blog li:nth-child(odd) {background: #f8f6f6; padding: 0 18px 18px}
Hier hoe moet er zijn: www.adrialle.com/blog/component/tags/tag/2-gezond
Hier mijn blog intro's: www.adrialle.com/blog/hello-dames
Kan iemand mij helpen?
Voorbaat bedankt, Vero
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
blog intro's met odd
09 dec 2015 21:17
Hi,
Beetje raar dat je classes als id's gebruikt ... Als je classes op de manier had gebruikt zoals ze bedoeld zijn, had je als selector alleen de class naam hoeven te geven. Maar omdat al je class namen een streepje met een cijfer er achter hebben, moet je met de selector een wildcard meegeven. Meer informatie over hoe CSS werkt kun je vinden op www.w3schools.com ;).
Met de volgende CSS regels zal je het resultaat bereiken:
Beetje raar dat je classes als id's gebruikt ... Als je classes op de manier had gebruikt zoals ze bedoeld zijn, had je als selector alleen de class naam hoeven te geven. Maar omdat al je class namen een streepje met een cijfer er achter hebben, moet je met de selector een wildcard meegeven. Meer informatie over hoe CSS werkt kun je vinden op www.w3schools.com ;).
Met de volgende CSS regels zal je het resultaat bereiken:
Code:
div[class^="leading-"] {
padding: 0px 18px 0px 18px;
min-height: 200px;
}
div[class^="leading-"]:nth-child(odd) {
background: #f8f6f6;
}
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
blog intro's met odd
09 dec 2015 21:29
Het gelukt!!! Heel bedankt!
Ik gebruik hier zelf niks. Het is alles van joomla of van joomla template protostar.
In ieder geval heel heel bedankt.
Beetje raar dat je classes als id's gebruikt ... Als je classes op de manier had gebruikt zoals ze bedoeld zijn, had je als selector alleen de class naam hoeven te geven. Maar omdat al je class namen een streepje met een cijfer er achter hebben, moet je met de selector een wildcard meegeven.
Ik gebruik hier zelf niks. Het is alles van joomla of van joomla template protostar.
In ieder geval heel heel bedankt.
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
blog intro's met odd
09 dec 2015 21:40 - 09 dec 2015 21:40
Ok, ja ik wist niet dat je dat niet zelf gedaan had... xD
Ik heb je topic gesloten als opgelost. Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Ik heb je topic gesloten als opgelost. Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden