Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Blokken op de homepage blijven...
11 dec 2015 07:27 - 11 dec 2015 07:27
Beste,
Op de homepage van de site staan 6 blokken wanneer ik op een footer link klik dan blijven zij ook staan en komt de pagina eronder.. leek mij eenvoudig op te lossen door in de module van de 6 blokken aan te geven dat die alleen getoond moeten worden op de homepage. Maar... helaas, daar veranderd niets aan.
Iemand een idee hoe ik deze moduele alleen op de homepage kan laten tonen en wanneer ik op een andere pagina kom (welke pagina dan ook) dat ze dan weg zijn?
Groetjes Tim
Het gaat om kinderkledingmarktplaats.nl/
Op de homepage van de site staan 6 blokken wanneer ik op een footer link klik dan blijven zij ook staan en komt de pagina eronder.. leek mij eenvoudig op te lossen door in de module van de 6 blokken aan te geven dat die alleen getoond moeten worden op de homepage. Maar... helaas, daar veranderd niets aan.
Iemand een idee hoe ik deze moduele alleen op de homepage kan laten tonen en wanneer ik op een andere pagina kom (welke pagina dan ook) dat ze dan weg zijn?
Groetjes Tim
Het gaat om kinderkledingmarktplaats.nl/
Shopies.nl
KvK: 63859653
BTW: NL151561746B01
- vanheerde
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2015 09:54
Je linkt in ieder geval naar een artikel dat niet gekoppeld is aan een menu-item. Dat is sowieso niet handig.
Met Advanced Module Manager of met de standaard Joomla modulemanager?aan te geven dat die alleen getoond moeten worden op de homepage
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 dec 2015 11:03
Dag Astrid,
Bedankt voor je reactie!
Kun je me uitleggen hoe ik het dan wel moet doen. Je geeft aan dat de link niet gekoppeld is aan een menu... ik dacht namelijk van wel.
De bedoeling is dat wanneer onderstaande linken worden gebruikt dat deze in de "homepage" met alleen de mainmenu en eventueel een linker menu moet komen.
Ik hoop van je te horen!
Gr Tim
Bedankt voor je reactie!
Kun je me uitleggen hoe ik het dan wel moet doen. Je geeft aan dat de link niet gekoppeld is aan een menu... ik dacht namelijk van wel.
De bedoeling is dat wanneer onderstaande linken worden gebruikt dat deze in de "homepage" met alleen de mainmenu en eventueel een linker menu moet komen.
Ik hoop van je te horen!
Gr Tim
Shopies.nl
- vanheerde
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2015 11:19Niet dus. Je linkt rechtstreeks naar een artikel. Op de homepage krijg je deze url:ik dacht namelijk van wel.
en op de vervolgpagina's deze:
kinderkledingmarktplaats.nl/index.php/co...ontent/article?id=42
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden