Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Administrator layout op desktop het zelfde als op smartphone
Administrator layout op desktop het zelfde als op smartphone
11 dec 2015 11:42
Ik heb Joomla 3,4, en in de administrator omgeving klopt de layout niet deze ziet er het zelfde uit als op een mobiel zie de 2 meegezonden plaatjes
Hopelijk weten jullie iemand de oplossing
Groet Ruud,
Hopelijk weten jullie iemand de oplossing
Groet Ruud,
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- Senna007
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
11 dec 2015 11:45 - 11 dec 2015 11:45
Hallo Ruud,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd? Het kan veroorzaakt worden door browsercache na een update bijvoorbeeld. Het zou ook nog kunnen dat er een bestand corrupt is of ontbreekt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd? Het kan veroorzaakt worden door browsercache na een update bijvoorbeeld. Het zou ook nog kunnen dat er een bestand corrupt is of ontbreekt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 dec 2015 11:59
Hoi Astrid, allereerst bedankt voor je reactie en het meedenken, en nee helaas het ligt niet aan de browser want welke ik ook probeer, het probleem blijft.
Nog andere suggesties ?
Groet Ruud,
Nog andere suggesties ?
Groet Ruud,
- Senna007
- Nieuw op Joomla!NL
-
11 dec 2015 12:58
Geef even een link naar je site. Aangezien je het probleem ook al hebt bij het inlogscherm kunnen de leden daar even meekijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 dec 2015 13:04
websiteheeze.nl/administrator
Groet Ruud,
Groet Ruud,
- Senna007
- Nieuw op Joomla!NL
-
11 dec 2015 13:22
De template.css van Isis is in ieder geval niet compleet, dus ik vermoed dat je daar zelf iets hebt aangepast.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
06 jan 2016 18:20
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
06 jan 2016 18:25
Hoi Astrid, ja sorry voor de late reactie, ik heb het probleem inderdaad kunnen oplossen zoals je voorstelde : door met ftp de joomla bestanden opnieuw te uploaden naar de server met name de template en admin bestanden, nu werkt het weer zoals gewenst
bedankt nog
bedankt nog
- Senna007
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden