Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Helix3 megamenu deels weg
Helix3 megamenu deels weg
08 jan 2016 10:49
Gisteren een update gaan van het helix3 template.
Nu ontbreekt een deel van het megamenu onder competities. Via Firebug zie ik wel verschillende regels staan, maar deze zijn leeg
In menu-beheer staan ze echter wel.
Menu opnieuw opbouwen biedt geen soelaas.
Vervolgens de map helix3 verwijdert en de oorspronkelijke, voor de update, weer ge-upload. Helaas nog niets.
Onderstaand de afbeelding in beheer - menu
Onderstaand in firebug:
hoe los ik dit op, voordat ik de back-up terugzet.
Nu ontbreekt een deel van het megamenu onder competities. Via Firebug zie ik wel verschillende regels staan, maar deze zijn leeg
In menu-beheer staan ze echter wel.
Menu opnieuw opbouwen biedt geen soelaas.
Vervolgens de map helix3 verwijdert en de oorspronkelijke, voor de update, weer ge-upload. Helaas nog niets.
Onderstaand de afbeelding in beheer - menu
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Onderstaand in firebug:
hoe los ik dit op, voordat ik de back-up terugzet.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
08 jan 2016 11:14
Ik zou in ieder geval de laatste versie gebruiken. Heb je ook al een keer op de reset knop geklikt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jan 2016 11:18
Ja de reset heb ik ook al gebruikt maar verandert niets. Ook al verschillende menu-items een keer geopend en opnieuw opgeslagen, maar biedt ook geen oplossing.
Joomla cache geleegd, ontdekken en database repareren geven allen geen oplossing.
Joomla cache geleegd, ontdekken en database repareren geven allen geen oplossing.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
08 jan 2016 11:25 - 08 jan 2016 11:27
Maar het gekke is eigenlijk.
Ik heb indertijd bij de opbouw van de site, direct een kopie gemaakt van het helix-3 template en deze (sport2015) dus altijd bewerkt.
Hier heb ik verder niets aan gewijzigd.
Ik heb alleen gisteren helix-3 update gedaan.
Daarnaast gisteren jce geupdate, maar dat zou er geen invloed op moeten hebben lijkt mij. Voor de updates dus wel back-ups gemaakt.
In het off-canvas menu zie je de items nog wel staan
Ik heb indertijd bij de opbouw van de site, direct een kopie gemaakt van het helix-3 template en deze (sport2015) dus altijd bewerkt.
Hier heb ik verder niets aan gewijzigd.
Ik heb alleen gisteren helix-3 update gedaan.
Daarnaast gisteren jce geupdate, maar dat zou er geen invloed op moeten hebben lijkt mij. Voor de updates dus wel back-ups gemaakt.
In het off-canvas menu zie je de items nog wel staan
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
08 jan 2016 11:43
En wat als je de originele helix3 template als standaard zet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 jan 2016 11:46
Heb ik ook al geprobeerd, zelfde verhaal. Deel van de competities blijft gewoonweg weg. Daarom snap ik er niets van.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
08 jan 2016 12:17
Ik zie wel iets vreemds bij die link naar Districtsbeker. Zou het daar kunnen zitten?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
08 jan 2016 12:43
Ik weet niet wat voor vreemds jij dan ziet.
Het is gewoon een individueel artikel wat geplaatst is in de categorie standen/uitslagen. Met firebug zie ik er in ieder geval niets vreemds aan. Ik heb bij de verschillende menu-opties ook dingen gewijzigd en opgeslagen, maar ik blijf geen verschil zien. Misschien dan toch maar een back-up terugzetten, en hopen dat het daarmee opgelost is.
Tenzij jij nog een andere optie hebt.
Het is gewoon een individueel artikel wat geplaatst is in de categorie standen/uitslagen. Met firebug zie ik er in ieder geval niets vreemds aan. Ik heb bij de verschillende menu-opties ook dingen gewijzigd en opgeslagen, maar ik blijf geen verschil zien. Misschien dan toch maar een back-up terugzetten, en hopen dat het daarmee opgelost is.
Tenzij jij nog een andere optie hebt.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
08 jan 2016 13:01
Ik zie ook geen andere optie. Ik vind het vreemd dat Districtsbeker onder Voetbal zondag staat, maar er niet direct onder hangt. Hoop dat dat duidelijk is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
08 jan 2016 13:40
Blijkbaar zat het hem daar wel in.
Ben even bezig geweest met verschuiven van dit menu-item. In eerste instantie in de hoofdroot gezet en daarna weer terug onder competities.
Op dit moment is hij nu even niet te zien, maar is wel gaan 'hangen' onder het onderdeel rugby lijkt, maar is niet te zien in het menu.
Op dit moment is dat even geen bezwaar (omdat onze clubs al uitgeschakeld zijn in de beker en dus dit onderdeel verder niet meer bijgehouden wordt).
Ik kijk daar later dus nog wel naar. Lijkt er op dat een individueel artikel zonder submenu of iets dergelijks niet goed gaat.
Ik laat het hier eerst bij. In ieder geval weer bedankt voor het meekijken en meedenken.
Ben even bezig geweest met verschuiven van dit menu-item. In eerste instantie in de hoofdroot gezet en daarna weer terug onder competities.
Op dit moment is hij nu even niet te zien, maar is wel gaan 'hangen' onder het onderdeel rugby lijkt, maar is niet te zien in het menu.
Op dit moment is dat even geen bezwaar (omdat onze clubs al uitgeschakeld zijn in de beker en dus dit onderdeel verder niet meer bijgehouden wordt).
Ik kijk daar later dus nog wel naar. Lijkt er op dat een individueel artikel zonder submenu of iets dergelijks niet goed gaat.
Ik laat het hier eerst bij. In ieder geval weer bedankt voor het meekijken en meedenken.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.764 seconden