Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Zichtbaarheid afbeeldingslider
Zichtbaarheid afbeeldingslider
09 jan 2016 12:15 - 09 jan 2016 12:15
Hallo,
Graag wens ik op de homepage van een website een andere template toe te passen dan de andere pagina's.. Deze template is gelijkaardig maar heeft een andere opbouw (moduleposities). Het toekennen van deze template is goed gelukt maar nu komt een ander probleem de kop opsteken..
In het verleden heb ik de afbeeldingsmodule goed werkend gekregen op de inner-pagina's ..
Dit is mij toen gelukt door een aantal handmatige aanpassingen in de code van de template..
Op de homepagina (andere template dus) heb ik al een deel van die stappen kunnen reconstrueren (Slider die breder gaat dan de pagina), maar nu heb ik nog een probleem dat de afbeeldingslider ACHTER de pagina loopt.. Klik hier voor het resultaat
Iemand die me kan zeggen welke CSS regel ik moet toevoegen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt!
Groetjes
Graag wens ik op de homepage van een website een andere template toe te passen dan de andere pagina's.. Deze template is gelijkaardig maar heeft een andere opbouw (moduleposities). Het toekennen van deze template is goed gelukt maar nu komt een ander probleem de kop opsteken..
In het verleden heb ik de afbeeldingsmodule goed werkend gekregen op de inner-pagina's ..
Dit is mij toen gelukt door een aantal handmatige aanpassingen in de code van de template..
Op de homepagina (andere template dus) heb ik al een deel van die stappen kunnen reconstrueren (Slider die breder gaat dan de pagina), maar nu heb ik nog een probleem dat de afbeeldingslider ACHTER de pagina loopt.. Klik hier voor het resultaat
Iemand die me kan zeggen welke CSS regel ik moet toevoegen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt!
Groetjes
- Logickske
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
09 jan 2016 12:42
Settings.css regel 19
z-index van 0 naar 1
p.s. kijk ook eerst eens bij je slider module of je dat daar kunt instellen!
z-index van 0 naar 1
p.s. kijk ook eerst eens bij je slider module of je dat daar kunt instellen!
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
09 jan 2016 13:06 - 09 jan 2016 13:08
Super! Via FireBug heb ik achterhaald wat het path was van die file die je aangaf.. Aangepast en probleem opgelost! BEDANKT!
[strike]Nu heb ik enkel nog een vraag over de plaatsing van het logo (de witruimte tussen de afbeeldingslider en het menu..) Dit zou identiek moeten zijn aan de inner-pagina's..
Begin ik hier een nieuwe topic over of...
[/strike]
Edit Romke: Ja, Graag 1 onderwerp per vraag.
PS: Ik vind de knop "Dit is de oplossing" niet weer om de topic te sluiten...
Alvast bedankt!
[strike]Nu heb ik enkel nog een vraag over de plaatsing van het logo (de witruimte tussen de afbeeldingslider en het menu..) Dit zou identiek moeten zijn aan de inner-pagina's..
Begin ik hier een nieuwe topic over of...
[/strike]
Edit Romke: Ja, Graag 1 onderwerp per vraag.
PS: Ik vind de knop "Dit is de oplossing" niet weer om de topic te sluiten...
Alvast bedankt!
- Logickske
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
09 jan 2016 13:09
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Deze knop vindt je dan links onder het bericht waarin de oplossing is vermeld.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Deze knop vindt je dan links onder het bericht waarin de oplossing is vermeld.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.620 seconden