Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Problemen met modules in Zenith template.
12 jan 2016 20:56
Hoi,
Ik ben bezig met een website te maken in joomla 3.4.8. Ik zou graag de template Zentih van ThemExpert gebruiken.
Ik wil de taalselectie-module verplaatsten naar helemaal recht (zoals op de foto aangeduid), maar dit wil maar niet lukken.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt.
Thibault
Ik ben bezig met een website te maken in joomla 3.4.8. Ik zou graag de template Zentih van ThemExpert gebruiken.
Ik wil de taalselectie-module verplaatsten naar helemaal recht (zoals op de foto aangeduid), maar dit wil maar niet lukken.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt.
Thibault
- Thibaultb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 jan 2016 21:04
Hallo Thibaultb,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kijk of je daar een modulepositie hebt en wijzig dan de taalmodule naar die positie. Als ik op de demo kijk heb je volgens mij daar voldoende moduleposities.
Anders de module een class een meegeven en deze in je custom.css stylen, zodat hij rechts staat uitgelijnd.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kijk of je daar een modulepositie hebt en wijzig dan de taalmodule naar die positie. Als ik op de demo kijk heb je volgens mij daar voldoende moduleposities.
Anders de module een class een meegeven en deze in je custom.css stylen, zodat hij rechts staat uitgelijnd.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
13 jan 2016 19:52
Kan je mij uitleggen hoe dat te doen met css?
- Thibaultb
- Nieuw op Joomla!NL
13 jan 2016 20:12
Werk je lokaal of online.
Indien online geef dan even je url, is misschien wel zo makkelijk.
Indien online geef dan even je url, is misschien wel zo makkelijk.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
13 jan 2016 20:48
Ik werk lokaal. Als je mij kunt vertellen van wat ik een foto moet trekken, dan kan ik ze doorsturen.
- Thibaultb
- Nieuw op Joomla!NL
13 jan 2016 21:10
Dat wordt dan lastig.
Op welke positie heb je die taal-module staan?
heb je de documentatie ook bekeken?
Op welke positie heb je die taal-module staan?
heb je de documentatie ook bekeken?
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
13 jan 2016 21:28
Bedankt voor je hulp.
Maar ik zie nu ook dat het zéér moeilijk werken is met deze template omdat ik een frans en nederlands menu nodig heb en dit werkt niet volgens behoren.
Toch bedankt voor je hulp.
Thibault
Maar ik zie nu ook dat het zéér moeilijk werken is met deze template omdat ik een frans en nederlands menu nodig heb en dit werkt niet volgens behoren.
Toch bedankt voor je hulp.
Thibault
- Thibaultb
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.702 seconden