Hallo,
Ik heb 2 gloednieuwe 3.4.8 testsites opgezet met 2 verschillende templates.
De responsive-view werkt perfect op Android en Windows devices met kleiner scherm.
Enkele bereidwillige testers melden mij echter dat er problemen zijn met de responsive-view op Apple-devices ( IPod-touche en IPhone ).
Ofwel verschijnt de site maar op 1/2 of 1/4 scherm, na swipen is dit weliswaar in orde, ofwel wordt het scherm toch gevuld, maar is de tekst maar op de helft zichtbaar. Kortom, ik vraag mij af of dit een Apple-gerelateerd issue is, of iets dat in de template zelf nog moet voorzien worden.
1. Template 1 = tk_gen_pro_w7_j3 van themekat.com, op advies van de ontwikkelaar heb ik een extra warp7 aanpassing gedaan, nl. een extra menu die off-canvas geplaatst werd en dit werkte perfect op mobiel toestellen.
2. Template 2 = J51_Florence van joomla51.com.
Zie ik iets over het hoofd, en/of kan iemand mij aanwijzen in welke richting ik een oplossing moet zoeken ?
Dank.
Edit Jelle: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie
forumregels
.
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.