Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menu uiterlijk aanpassen
Menu uiterlijk aanpassen
10 feb 2016 17:11
Ik werk met een gratis template van
www.favthemes.com/
en dan de Favourite.
Nu heb ik al een aantal dingen aangepast qua kleur, maar vind het menu nog niet mooi. Wel op mobiel en tablet, maar niet op de computer.
Dit is het enige stukje waar ik niet goed aan durf te komen.
Het zou fijn zijn als er tussen de woorden wat meer ruimte zou zijn en eventueel nog een klein slagje groter qua lettergrootte. Zie plaatje.
Zou iemand mij willen helpen? Hoe pas ik dat aan?
Nu heb ik al een aantal dingen aangepast qua kleur, maar vind het menu nog niet mooi. Wel op mobiel en tablet, maar niet op de computer.
Dit is het enige stukje waar ik niet goed aan durf te komen.
Het zou fijn zijn als er tussen de woorden wat meer ruimte zou zijn en eventueel nog een klein slagje groter qua lettergrootte. Zie plaatje.
Zou iemand mij willen helpen? Hoe pas ik dat aan?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Monique22
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Menu uiterlijk aanpassen
10 feb 2016 17:19
Dan zul je de margins en/of paddings aan moeten passen van je menu.
Indien mogelijk, kun je ook een url van je site geven?
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Indien mogelijk, kun je ook een url van je site geven?
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Menu uiterlijk aanpassen
10 feb 2016 17:26
Staat je menu op de positie nav en heb je bij de module instellingen bij Geavanceerd bij Menu class suffix
ingevuld (met een spatie ervoor)?
Code:
nav-pills
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Monique22
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Menu uiterlijk aanpassen
10 feb 2016 17:56
als ik inderdaad de menu-class aanpas zoals Astrid in #3 aangeeft komt het er goed uit te zien.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden