Beste Forumleden,
Ik gebruik het Protostar-template voor een eenvoudige website (voor een kleine vereniging). De versie van Joomla is 3.8.10.
Ik heb een module voor de navigatie gemaakt met als menu class achtervoegsel " navbar-nav nav-pills".
Wanneer ik de website op een desktop bekijk, zie ik de menu's naast elkaar. Wanneer ik met de muiscursor over een menu beweeg, opent zich het submenu met daarin de titels van de verschillende gelinkte artikels. Dit is prima zo.
Wanneer ik de website op een mobiel toestel bekijk, zie ik het hamburgermenu. Wanneer ik hierop klik, zie ik de menu's en wanneer ik op een menu klik, verschijnen de titels van de gelinkte artikels. Ik zou dit echter graag iets makkelijker en overzichtelijker maken.
Mijn vraag is daarom of het op de één of andere manier mogelijk is om meteen het volledige hamburger menu open te klappen. Dus in plaats van op elk menu te moeten klikken, dat ik meteen dit zie :
Menu 1
- Artikel A
Menu 2
- Artikel B
- Artikel C
Indien dat niet mogelijk is, is er dan een manier om een plus-teken naast de menu's te zetten zodat het duidelijker is dat er onderliggende niveau's zijn ? Dus als volgt :
Menu 1 +
Menu 2 +
Menu 3 +
Of een extensie of iets dergelijks ? In alle geval moet het wel zijn dat ik nog steeds de huidige template kan gebruiken (mijn kennis is helaas vrij beperkt dus ik wil het graag eenvoudig houden).
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp !