Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Joomlage template icons module, waar vind ik die?

Joomlage template icons module, waar vind ik die?

03 aug 2018 21:53
#1
Heyhey,

ik ben bezig met een nieuwe website: www.tezartdesign.eu en gebruik de template Reflect van Joomlage.
Nu wil ik graag de icons module toevoegen: demos.joomlage.com/joomlage_0102/index.p...res/icons-module-new
Dat is dus de Example 1, 2 en 3 in de demolink.

Ik heb de locatie gevonden, op mijn website heb ik voor de visualisatie voor mijzelf even mijn logo's in geplaatst. (Image modules toegevoegd via de module optie) maar als ik het goed begrijp moet ik op de 1 of andere manier de modules op kunnen halen precies zoals ze op de website staan, maar kan ik de iconen e.d. veranderen, tekst aanpassen etc. Alleen ik heb dus geen flauw idee waar ik die opties kan vinden....

Kan iemand mij daar verder mee helpen? Ik zit waarschijnlijk gewoon helemaal verkeerd te kijken.

Alvast bedankt!
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Joomlage template icons module, waar vind ik die?

04 aug 2018 06:32 - 04 aug 2018 06:33
#2
Ik ken de template verder niet, maar vermoed dat er onder modulebeheer, je bij het aanmaken van een nieuwe module, je zult kunnen kiezen voor "icon module". Binnen die module zul je dan de verschillende onderdelen moeten kunnen instellen.
En anders even de vraag stellen op hun forum .
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 04 aug 2018 06:33 door Romke.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Joomlage template icons module, waar vind ik die?

04 aug 2018 21:00
#3
Helaas wordt er niet gereageerd op het forum van joomlage, vandaar dat ik hoopte hier wat wijzer te worden.

Ik ben inmiddels wel ietsjes verder gekomen, de modules die over de icons gaan moeten apart geinstalleerd worden ondanks het feit dat ze gelijk gedownload worden met het template. Ik kon echter niet wijs worden uit hoe het nou precies werkt of toegepast moet worden dus ik heb mijn eigen iconen gemaakt. Mocht ik nog antwoord krijgen via joomlage dan zal ik terugkoppelen naar dit topic!
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.242 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie