Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Lay out artikelen
Lay out artikelen
24 nov 2018 11:48
Goede morgen,
Heb op de website een lijst met artikelen staan... www.wandelenindeventer.nl/terborch/artikelen/verhalen
Als ik op de eerste klik www.wandelenindeventer.nl/terborch/artik...ril-is-het-dan-zover is er geen probleem.
Pak ik een nieuwer artikel www.wandelenindeventer.nl/terborch/home/...erling-van-rembrandt dan wordt het artikel onder home geplaatst en ziet de lay out er anders uit.
Beide artikelen hebben bij dezelfde categorie.
Heb geen idee waar ik het moet zoeken. Laatst werd de suggesties gedaan om bij het menu te kijken maar kan daar niks aparts vinden.
Iemand een idee?
Groeten Charel
Heb op de website een lijst met artikelen staan... www.wandelenindeventer.nl/terborch/artikelen/verhalen
Als ik op de eerste klik www.wandelenindeventer.nl/terborch/artik...ril-is-het-dan-zover is er geen probleem.
Pak ik een nieuwer artikel www.wandelenindeventer.nl/terborch/home/...erling-van-rembrandt dan wordt het artikel onder home geplaatst en ziet de lay out er anders uit.
Beide artikelen hebben bij dezelfde categorie.
Heb geen idee waar ik het moet zoeken. Laatst werd de suggesties gedaan om bij het menu te kijken maar kan daar niks aparts vinden.
Iemand een idee?
Groeten Charel
- kees15
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Lay out artikelen
24 nov 2018 11:55
Ik heb je andere draadje gesloten omdat crossposten hier niet is toegestaan en dit in principe over hetzelfde probleem gaat.
Een Joomla url wordt gevormd door de alias(sen) van een menu-item en dat heeft dus niets te maken met categorieën. Als je bij je menu-items niets kunt vinden dat zou het probleem nog in Artio SEF kunnen zitten.
Een Joomla url wordt gevormd door de alias(sen) van een menu-item en dat heeft dus niets te maken met categorieën. Als je bij je menu-items niets kunt vinden dat zou het probleem nog in Artio SEF kunnen zitten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Lay out artikelen
24 nov 2018 13:47
Dank je wel Astrid. Had wel gekeken bij mijn onderwerpen maar die was leeg. Snap dat je het bij elkaar wilt houden.
Het probleem zit in idd bij Artio SEF. Omdat ik het daar niet kan vinden, heb ik de extensie maar uit gezet. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat... of zo.
Het probleem zit in idd bij Artio SEF. Omdat ik het daar niet kan vinden, heb ik de extensie maar uit gezet. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat... of zo.
- kees15
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Lay out artikelen
24 nov 2018 14:08
Ik zie het nut ook niet zo in van die extensie.
Tip: Mijn onderwerpen toont de onderwerpen van de laatste week. Bovenin heb je een selectievak en daar kan je een andere periode kiezen.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Tip: Mijn onderwerpen toont de onderwerpen van de laatste week. Bovenin heb je een selectievak en daar kan je een andere periode kiezen.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.694 seconden