Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Externe pagina invoegen op eigen pagina

Externe pagina invoegen op eigen pagina

25 mrt 2019 21:00 - 25 mrt 2019 21:03
#1
Hallo,

ik heb op het moment mijn eigen website ( www.tezartdesign.eu ) voor Nederlandse zaken. Ik bied in NL meer opties aan simpelweg omdat ik dat in eigen handen kan houden qua drukwerk e.d. Internationaal is dit een ander verhaal, hier focus ik echt puur op digitaal werk/bestanden en tegenwoordig is het in mijn branche aangeraden om een website te hebben bij artstation.

Nou kan ik opzich prima omgaan met joomla maar een held ben ik niet. Een portfolio aanleggen bijvoorbeeld is dus nog niet gelukt. Ik dacht dat eerst te gaan doen met een instagram-extention oid, maar ook hier ben ik van terug gekomen omdat ik op mijn website alleen mijn beste werken wil laten zien (niet alle schetsjes en noem maar op die op instagram staan om mijn publiek bezig te houden).

Dus nu vraag ik mij eigenlijk af: Is het mogelijk om een artstation portfolio pagina te embedden (ofzo) in mijn website? Zodat ik alleen maar bij artstation deze pagina hoef te updaten? (Hier een voorbeeld, deze portfolio is niet van mij: www.artstation.com/walidfeghali ) Een dergelijke pagina maar alleen de content, dus de illustraties zou ik op mijn pagina willen weergeven al zou de gehele pagina overnemen geen drama zijn. Maar hoe doe ik dit in vredesnaam?

Mijn kennis van coderen is naar schatting -100..
Laatst bewerkt 25 mrt 2019 21:03 door Xaleah.
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Externe pagina invoegen op eigen pagina

25 mrt 2019 21:19
#2
Je zou inderdaad je artstation-pagina's kunnen embedden met een iframe.

Maar heb je op de JED ook als gezocht naar portfolio-extensies ?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.056 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie