Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Telefoongids routeplanner interactief maken

Telefoongids routeplanner interactief maken

04 apr 2019 20:25 - 04 apr 2019 20:26
#1
Hallo!

jaren terug heb ik op www.njoyz.nl een telefoongids routeplanner module gezet. Echter wilt de eigenaar van de website dat deze module interactief wordt. (Dat je dus OF google maps in komt die je route berekent vanaf de locatie waar je bent, OF vanuit deze module adressen in kan voeren). Hij wilt ook dat een incoontje van de zaak (die op de telefoongids zou worden weergegeven) zichtbaar wordt, zo'n prikkertje zegmaar of een restaurant icoontje.

Op het moment gaat dit niet omdat de module enkel een .png weergeeft: t1-edsa-prod.onyourmap.com/oym?f=m&ft=pn...ww.detelefoongids.nl

Bij mijn weten is dit nooit anders geweest. We hadden voorheen wel een andere module maar die deed het helemaal niet meer (werd niet meer geupdate).
Nou begrijp ik dat er een link moet zijn op www.detelefoongids.nl die ik op de URL-plek in de module moet zetten, maar welke is dat? En kan dat uberhaupt met deze module?

Bedankt alvast!
Laatst bewerkt 04 apr 2019 20:26 door Xaleah.
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Telefoongids routeplanner interactief maken

04 apr 2019 20:51
#2
Dan zul je iets van een (google) maps extensie en/of routeplanner extensie moeten installeren. Nu laad je inderdaad alleen maar een afbeelding in vanaf een bepaalde site, waaraan geen link is gekoppeld.
Voor die extensies moet je even op de JED gaan zoeken naar maps en/of routeplanner.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Telefoongids routeplanner interactief maken

04 apr 2019 20:57
#3
Dank je, als last resort is dat een goeie optie. Er is geen andere manier? De eigenaar van de website is enorm pissig omdat hij kennelijk 600 euro per jaar betaald voor een werkende link via de telefoongids? Ik ga aan mezelf lopen twijfelen, maar hij snapt van het hele gebeuren nog minder dan ik, en ik 'moet het maar uitzoeken want het is mijn pakkie an'...
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Telefoongids routeplanner interactief maken

04 apr 2019 21:37
#4
Lijkt me sterk dat je 600 euro betaalt voor een link. Ik denk dat hij 600 euro betaalt voor de uitgebreide vermelding op detelefoongids.nl
Maar om het zeker te weten zou je contact met DTG op kunnen nemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

Telefoongids routeplanner interactief maken

04 apr 2019 21:38
#5
De vermelding zou er inderdaad ook wel bij zitten, maar hij deed het klinken alsof hij het deed enkel voor die link. Maar ik ken hem wel wat langer dan vandaag... Ik ga even contact me ze opnemen, thanks!
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.155 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie