Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

DutchJoomla.org

DutchJoomla.org

13 dec 2011 11:31 - 23 dec 2011 21:19
#1
Ik heb veel tijd rondgehangen op dutchjoomla.org, maar de laatste paar maanden ging het met rasse schreden achteruit. Het mooi om te zien dat er dan weer wat nieuws ontstaat. Toen ik vandaag dit bericht las, heb ik me dan ook direct aangemeld. Voorlopig hoop ik dat jullie alleen doorgaan en nog niet samen gaan met joomlacommunity.eu, waar ik overigens ook graag kom, maar dat terzijde. Ik ben zelf moderator geweest bij een groot game forum en later nog bij een grote hobby forum en bij dat laatste ben ik uiteindelijk ook opgestapt zoals jullie nu bij dutchjoomla. Overigens ben je nog niet weg of er staan wel weer nieuwe mensen klaar en waarschijnlijk zal het ook zo met dutchjoomla.org gaan.

Enfin weer een heel lul verhaal van mij. Ik wens jullie succes en we zullen zien wat de toekomst brengt.

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 23 dec 2011 21:19 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • The Recruit
  • The Recruit's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

DutchJoomla.org

13 dec 2011 12:16
#2
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

We zullen zien wat de tijd gaat brengen. Ik ben alleen wel benieuwd wat je bedoeld met het geen je zegt over het met rasse schreden achteruitgaan van DJ. Wij als team zijn ons altijd voor de volle 100% in blijven zetten voor het forum. iedereen werd in mijn beleving ook geholpen met zijn of haar vraag.

Als je de uitval van het forum bedoelt waarbij we de laatste tijd veel offline waren dan kan ik je daar alleen maar gelijk in geven.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
Discussie gesloten.
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

DutchJoomla.org

13 dec 2011 13:19
#3

George V. schreef : Ik ben alleen wel benieuwd wat je bedoeld met het geen je zegt over het met rasse schreden achteruitgaan van DJ. Wij als team zijn ons altijd voor de volle 100% in blijven zetten voor het forum. iedereen werd in mijn beleving ook geholpen met zijn of haar vraag.

Als je de uitval van het forum bedoelt waarbij we de laatste tijd veel offline waren dan kan ik je daar alleen maar gelijk in geven.


Beste George V,

Ik doel inderdaad op uitval van het forum. Op de bereidwilligheid, inzet en enthousiasme van jullie op het forum heb ik niets dan lof.

mzzl
Discussie gesloten.
  • The Recruit
  • The Recruit's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.623 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie