Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Rechtenprobleem

Rechtenprobleem

20 jan 2022 12:20
#1
Ik heb een nieuwe site van scratch gebouwd in Joomla4-v4.0.6 met o.a. een ImageHoverGallery (J4) module van Joomla51 op de home-pagina.
De site staat in een testomgeving: hier

Ik heb een hoofdredacteur gemaakt met rechten in deze module ingesteld op "toegestaan" voor bewerking op de front-end. De overige instellingen blijven op "overgenomen".

Nu kan de front-end gebruiker geen nieuwe afbeelding wijzigen of toevoegen. Zie screenshot.
Dit lijkt sterk op een instelling in JCE-Pro J4-v2.9.18. Ik heb de instellingen doorworsteld, maar ik kan er de hand niet opleggen welke instelling ik hier moet zou moeten aanpassen.

Ik kan de vraag ook neerleggen bij de ontwikkelaar van de extensie, maar wil eerst uitsluiten of het niet een andere instelling is.

Dank voor jullie tips.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 189

Rechtenprobleem

07 feb 2022 21:23
#2
Na diverse testen met o.a. andere template, andere extensie, andere editors, verse Joomla installatie met alleen maar Cassiopeia en de betreffende extensie en na diverse contacten met JCE en de template/extensie ontwikkelaar, blijft het probleem bestaan.
Het lijkt dus niet template- of extensie gerelateerd maar eerder een core-joomla probleem.
En hier wordt een gelijkaardig probleem beschreven dat momenteel nog niet opgelost werd. Weliswaar wordt hier een probleem beschreven met het aanpassen van een artikel in de frontend, terwijl mijn probleem over het aanpassen van een module in de frontend gaat, maar in de basis lijkt dit hetzelfde probleem te zijn.
Ik wacht dus verder af en intussen mag dit topic op slot.
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 189

Rechtenprobleem

08 feb 2022 10:37
#3
Lijkt inderdaad een core probleem te zijn. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Tijd voor maken pagina: 0.796 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie