Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

evenementen Jom Social

evenementen Jom Social

20 feb 2014 13:54
#1
Hallo,

op mijn site ilovezuidoost.nl gebruik ik jom social vooral voor de evenementen component. Dit werkt goed, nu kan je via het evenementen icoontje een eigen logo, beeldmerk daar in gebruiken als teaser voor het evenement. Standaard staat daar een hartje. Maar kon dit tot voor kort vervangen door welk ander beeldmerk zie de voorbeelden in deze site.

sinds twee dagen, blijft het 'systeem' hangen en kan er dus geen ander beeldmerk meer in kwijt, het blijven allemaal hartjes.

Iemand enig idee. Heb er geen dingen in veranderd dus kan geen directe oorzaak zelf aanwijzen.

www.ilovezuidoost.nl/index.php/evenementen

alvast dank voor het meedenken.
Hans
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

evenementen Jom Social

20 feb 2014 17:37 - 20 feb 2014 17:40
#2
Waarom lukt het niet?
Krijg je een foutmelding?

Welke versie van JomSocial gebrukk je?
Wanneer ik op Evenementen klik zie ik ook ineens een ander template. Hoort dat?

Je gebruikt volgens mij een hele oude versie.
Photo redirects knallen op een 404.
Is updaten geen optie?
Laatst bewerkt 20 feb 2014 17:40 door lifeguard.
Discussie gesloten.

evenementen Jom Social

21 feb 2014 19:27
#3
De andere template is nog een schoonheidsfoutje, dus in dit geval hoort het.

De versie is volgens mij : 2.60 dus ook weer niet zo uit.

Foutmelding krijg ik niet, lijkt gewoon 'niet te pakken' naar de map waar de foto's logos e.d. staan.

Tot voor kort deed tie het gewoon goed, dus vandaar mijn verwondering.

je opmerking over photo redicts begrijp ik niet.

dank
Hans
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

evenementen Jom Social

21 feb 2014 19:46
#4
De laatste versie is 3.1.0.3 en volgens mij is je Joomla versie ook nog eens zwaar verouderd (2.5.6).
Heb je nog genoeg ruimte op de server?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37137

evenementen Jom Social

22 feb 2014 08:52 - 22 feb 2014 08:55
#5
Zoals Astrid aangeeft, is 3.1.0.4 de laatste versie. Jouw versie supporten ze ook niet meer.
Dus ik zou als ik jou was, zowel Joomla, als Jomsocial updaten. Kijken of de problemen er dan nog zijn.

Zelf gebruik ik van beide de laatste versies, en heb deze fouten niet. Dus wanneer je na het updaten deze fouten nog hebt, moeten we gaan kijken of het geen probleem is met andere plugins, of code in je template

Wat betreft je redirects,

als ik hier www.ilovezuidoost.nl/index.php/zuidoostcommunity op een foto klik, maakt trouwens niet uit waar.. dan kom ik op een error 500 pagina. (geen 404. Sorry mijn fout)
Dat is denk ik omdat de pagina's niet toegankelijk zijn voor gasten. Maar dan zou je gewoon alles moeten zien, met een jomsocial login. Ook daar gaat er iets niet helemaal goed dus.
Laatst bewerkt 22 feb 2014 08:55 door lifeguard.
Discussie gesloten.

evenementen Jom Social

22 feb 2014 15:14
#6
ben al eens bezig geweest met een update naar Joomla 3.0 maar kreeg toen dusdanig veel foutmeldingen dat ik die er weer af heb gegooid en de host gevraagd heb de vorige versie terug te zetten.

Dat van die foto's zal ik eens bekijken vreemd.

Een update van Jom social zit er nog even niet in, gebruik het eigenlijk alleen voor de agenda component, heb nog geen andere gevonden die het ook makkelijk en goed doet.

Het bijzonder is dat tot voor kort het goed werkte ook met het invoegen van het plaatje bij de activiteit, van een op andere dag dus niet meer. Waarbij ik geen wijzigingen heb aangebracht of nieuwe component of zo heb ge-uploaded.

Hans
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

evenementen Jom Social

22 feb 2014 15:18
#7
Geen oplossing, maar ik gebruik jomsocial al bijna 5 jaar, en die staat erom bekend om van de een op de andere dag met foutmeldingen te komen. Snap er ook niet zo veel van.

Als je een nieuw topic opent met je upgrade naar 3.0 zijn er hier genoeg mensen die bereid zijn om je te helpen. Wanneer je jomsocial alleen gebruikt voor het evenementengebeuren, zou ik toch opzoek gaan naar een ander component. Die zijn er genoeg. Ik weet niet welke eisen je stelt? :)

Nogmaals, probeer echt te upgraden, want dit is vragen om moeilijkheden binnen nu en afzienbare tijd.
Discussie gesloten.

evenementen Jom Social

22 feb 2014 15:25
#8
ok dank voor de redactie , voor de evenementen eigenlijk er uit zien zoals jom social en makkelijk in gebruik voor met name derden die hun eigen evenementen moeten kunnen toevoegen. Merk dat dit voor de meeste al ingewikkeld genoeg is.

Ben met events, aan de slag geweest maar vond ik ook niet echt gebruiksvriendelijk . Kortom we blijven even aan het werk.
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

evenementen Jom Social

22 feb 2014 16:49
#9
We gaan nu wel behoorlijk off-topic. Ik heb toevallig deze laatst gebruikt en is een mooie agenda, vind hem zelf eenvoudiger dan JEvents.
En ik bedoel qua Joomla updaten naar 2.5.18 en niet upgraden naar 3.2.2!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37137

evenementen Jom Social

22 feb 2014 17:12
#10
ok dank weer voor de input. Zullen we het hier voorlopig sluiten, ik meld me wel weer als er iets niet goed gaat. Ik zie in mijn admin gedeelte staan dat joomla up to date is, maar zie ook dat het niet de versie 2.5.18 dus inderdaad was dan op verkeerde been gezet

Hans
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie